Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Amy & Christian - WaarBenJij.nu Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Amy & Christian - WaarBenJij.nu

Flagstaff

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy & Christian

19 September 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

We zijn vanochtend een keer niet vroeg opgestaan. We hebben heerlijk kunnen uitslapen en vervolgens een lekkere douche genomen. Rond 13:30 zijn we in de auto gestapt om in Flagstaff rond te rijden. Het is nu 26 graden, heerlijk die warmte!

Bij aankomst gisteren had ik (Amy) het bord gezien van het ó zo mooie merk; Victoria's Secret. Hier moeten we vandaag dus echt heen en natuurlijk iets moois scoren!

Ook hier in Flagstaff is de omgeving weer super mooi, allemaal winkels en natuurlijk de vele fastfoodketens zoals de mac donalds, burger king, subway en de wendy's zijn hier in overvloed te vinden.

Maar onze eerste stop is een grote shoppingmall, kindjes spelen hier in een speeltuintje, kindjes rijden op een knuffel, en zijn hier wasmachines waar je voor een heel weeshuis kunt wassen, zo groot! En vergeet niet dé Amerikaanse koelkasten, ook mega!
We hebben daarna nog even lekker starbucks gehaald, en zijn naar onze hotelkamer gegaan.

'S avonds zijn we langs de 'Drive Thru' van Starbuck gegaan en koffie gehaald voor op de hotelkamer. Ideaal!
Nadat we weer uitgekeken waren op onze kamer, zijn we naar een Chinees buffet restaurant geweest. Dit was lekker en super goedkoop! We betaalde 20 dollar voor 2 personen en mochten zoveel mogelijk eten en drinken als dat we wouden.
Cheapass dinner dus!

Nu op naar morgen, de Grand Canyon!

*** foto's van de laatste 3 blogs volgen nog!! ***

• 25 September 2015 - 16:27